Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Maurits van Slobbe

Head of E-commerce, Marketing, en Sales (K-Parts)

Visit the website
Maurits van Slobbe is Head of E-commerce, Marketing, en Sales bij K-Parts, een toonaangevende webshop gespecialiseerd in onderdelen en accessoires voor tweewielers. Met zijn uitgebreide ervaring en vooruitstrevende visie leidt hij het bedrijf naar nieuwe hoogten in digitale ontwikkelingen. Onder zijn leiding heeft K-Parts aanzienlijke stappen gezet in de optimalisatie van hun digitale infrastructuur. Maurits werkt nauw samen met diverse teams binnen K-Parts om ervoor te zorgen dat de producten en diensten naadloos aansluiten bij de behoeften van de markt en de bedrijfsdoelstellingen. Door markttrends te analyseren en klantinzichten te vertalen naar effectieve strategieën, bevordert hij een cultuur van innovatie en stimuleert hij duurzame groei binnen het bedrijf. Zijn toewijding aan digitale transformatie en innovatie heeft K-Parts geholpen om de digitale basis op orde te krijgen en innovatief vooruit te kunnen kijken. Met een sterke focus op trends zoals automatisering en efficiënte oplossingen, blijft Maurits de drijvende kracht achter de voortdurende evolutie van K-Parts in de dynamische wereld van e-commerce.

Accurate attributie als gamechanger: internationaal groeien met een full-funnel strategie

Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een succes case van K-Parts en Billy Grace vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.
More about this lecture

Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 6

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket