Marleen Smit
Directeur Retail (Google)
Marleen Smit is een gepassioneerde Retail professional met ruim 20 jaar ervaring in Inkoop, Verkoop, Retail Marketing en e-Commerce. Haar CV laat een rijke combinatie zien van nationale en internationale Retailers en A-merkfabrikanten zoals AS Watson, HEMA, L’Oréal, Colgate en Heineken. In februari 2021 stapte Marleen over naar Tech en trad in dienst bij Google om de functie van Industry Director Retail in Nederland op zich te nemen. In die rol werken zij en haar teams samen met enkele van de grootste merken en retailers in de branche om hun online activiteiten te versnellen. Naast haar rol als Industry Director en MT-lid van Google NL is Marleen de Strategic Lead voor Google Search in Nederland. Gedreven door impact is ze trots op het opbouwen van 'high performance" organisaties en het duurzaam laten groeien van bedrijven met partners over de hele wereld.
AI: van hype naar hoe
Met de snelheid waarmee AI zich ontwikkelt, zou zelfs Femke Bol ons niet terug naar de top kunnen sprinten. Dat is jammer, want het potentieel is enorm! Kijk maar naar de cijfers. Over tien jaar zou de Nederlandse economie met maar liefst 9% kunnen groeien als we nu samenkomen om de voordelen van generatieve AI volledig te omarmen.
Woensdag 13:15-14.00 uur • Keynote zaal
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top