Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Mark Veldkamp

Executive Director (Tweakwise)

Linkedin
Mark Veldkamp is sinds dit jaar Executive Director bij Tweakwise, verantwoordelijk voor de strategische koers en dagelijkse leiding. Door zijn eerdere rol als commercieel verantwoordelijke bij zowel Tweakwise als moederbedrijf Optimizers (nu Orisha Commerce), is hij nauw vertrouwd met de organisatie. Zijn passie voor de (omni-channel) retail-industrie begon via zijn ouders, die actief waren in de home & living retail. Vervolgens heeft hij zich gespecialiseerd in conversie-optimalisatie, categoriemanagement en business development, onderwerpen die hij graag verdiept en vertaalt op basis van actuele trends en ontwikkelingen.

De Toekomst van AI in E-commerce: Persoonlijker & Productiever

AI speelt een cruciale rol in de evolutie van e-commerce, van krachtige zoekfuncties tot hyperpersoonlijke klantervaringen. Tijdens deze sessie ontdek je hoe AI de winkelervaring transformeert, zowel voor merchants als shoppers. Leer hoe bedrijven AI inzetten om productiviteit te verhogen, gepersonaliseerde aanbevelingen te optimaliseren en een diepere klantbetrokkenheid te realiseren.
More about this lecture View the presentation

Donderdag 10:30-11:15 • Roundtable 1

Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn

Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
More about this lecture View the presentation

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 5

Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling

Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
More about this lecture View the presentation

Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket