Mark Veldkamp
Executive Director (Tweakwise)
Mark Veldkamp is sinds dit jaar Executive Director bij Tweakwise, verantwoordelijk voor de strategische koers en dagelijkse leiding. Door zijn eerdere rol als commercieel verantwoordelijke bij zowel Tweakwise als moederbedrijf Optimizers (nu Orisha Commerce), is hij nauw vertrouwd met de organisatie. Zijn passie voor de (omni-channel) retail-industrie begon via zijn ouders, die actief waren in de home & living retail. Vervolgens heeft hij zich gespecialiseerd in conversie-optimalisatie, categoriemanagement en business development, onderwerpen die hij graag verdiept en vertaalt op basis van actuele trends en ontwikkelingen.
De Toekomst van AI in E-commerce: Persoonlijker & Productiever
AI speelt een cruciale rol in de evolutie van e-commerce, van krachtige zoekfuncties tot hyperpersoonlijke klantervaringen. Tijdens deze sessie ontdek je hoe AI de winkelervaring transformeert, zowel voor merchants als shoppers. Leer hoe bedrijven AI inzetten om productiviteit te verhogen, gepersonaliseerde aanbevelingen te optimaliseren en een diepere klantbetrokkenheid te realiseren.
Donderdag 10:30-11:15 • Roundtable 1
Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn
Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 5
Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling
Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top