Mark van den Berg
CMO (Spotler)
Mark van den Berg is als CMO van Spotler verantwoordelijk voor de het het ontwikkelen en uitvoeren van de marketing strategie van de organisatie. Dit betekent dat hij zijn teams in Nederland, Duitsland en Engeland aanstuurt op zowel branding and brand awareness als operationele leadgen en demandgen tactieken met als doel impact maken en daarbij een bijdrage leveren aan de marketing-, verkoop- en bedrijfsdoelstellingen van Spotler. Mark heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring in het marketing vakgebied en ruim 15 jaar ervaring in de SaaS-wereld. Samen met Thomas van Rooijen en Muhammed Aydogan van FRMWRK is hij mede-intiatiefnemer van de E-commerce Monitor.
E-commerce Monitor: hoe gaat het met e-commercebedrijven?
Wil jij weten hoe e-commercebedrijven in Nederland hun bedrijfsvoering vormgeven? Tijdens deze sessie presenteren Mark en Thomas de allereerste E-commerce Monitor, gelanceerd op de Webwinkel Vakdagen. Ontdek hoe bedrijven omgaan met marketing, klantenservice, logistiek, strategie, personeel, data & techniek en productontwikkeling. Krijg praktische inzichten en vergelijk je eigen prestaties met de markt.
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 6
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top