Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Mark van den Berg

CMO (Spotler)

Linkedin Visit the website
Mark van den Berg is als CMO van Spotler verantwoordelijk voor de het het ontwikkelen en uitvoeren van de marketing strategie van de organisatie. Dit betekent dat hij zijn teams in Nederland, Duitsland en Engeland aanstuurt op zowel branding and brand awareness als operationele leadgen en demandgen tactieken met als doel impact maken en daarbij een bijdrage leveren aan de marketing-, verkoop- en bedrijfsdoelstellingen van Spotler. Mark heeft inmiddels bijna 25 jaar ervaring in het marketing vakgebied en ruim 15 jaar ervaring in de SaaS-wereld. Samen met Thomas van Rooijen en Muhammed Aydogan van FRMWRK is hij mede-intiatiefnemer van de E-commerce Monitor.

E-commerce Monitor: hoe gaat het met e-commercebedrijven?

Wil jij weten hoe e-commercebedrijven in Nederland hun bedrijfsvoering vormgeven? Tijdens deze sessie presenteren Mark en Thomas de allereerste E-commerce Monitor, gelanceerd op de Webwinkel Vakdagen. Ontdek hoe bedrijven omgaan met marketing, klantenservice, logistiek, strategie, personeel, data & techniek en productontwikkeling. Krijg praktische inzichten en vergelijk je eigen prestaties met de markt.
More about this lecture View the presentation

Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 6

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket