Mark Nieuwenhuijs
E-commerce Manager (Blond Amsterdam)
Mijn naam is Mark Nieuwenhuijs, en ik werk al meer dan 10 jaar aan de e-commerce van Blond Amsterdam. Toen ik in 2015 begon, was de webshop een visueel opvallende aanvulling op het merk, met slechts enkele bestellingen per dag en weinig prioriteit. Mijn uitdaging was om deze uit te bouwen tot een volwaardig e-commerceplatform dat zowel de consument als fysieke verkooppunten ondersteunt.
De razendsnelle groei van e-commerce, met een versnelling tijdens corona, bracht uitdagingen op het gebied van contentbeheer, logistiek, aftersales en marketplaces. Met een klein team zet ik technologie in om efficiëntie en groei te realiseren, zodat wij kunnen blijven doen waar we goed in zijn: producten maken die mensen blij maken!
Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn
Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 5
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top