Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Mark Nieuwenhuijs

E-commerce Manager (Blond Amsterdam)

Linkedin Visit the website
Mijn naam is Mark Nieuwenhuijs, en ik werk al meer dan 10 jaar aan de e-commerce van Blond Amsterdam. Toen ik in 2015 begon, was de webshop een visueel opvallende aanvulling op het merk, met slechts enkele bestellingen per dag en weinig prioriteit. Mijn uitdaging was om deze uit te bouwen tot een volwaardig e-commerceplatform dat zowel de consument als fysieke verkooppunten ondersteunt. De razendsnelle groei van e-commerce, met een versnelling tijdens corona, bracht uitdagingen op het gebied van contentbeheer, logistiek, aftersales en marketplaces. Met een klein team zet ik technologie in om efficiëntie en groei te realiseren, zodat wij kunnen blijven doen waar we goed in zijn: producten maken die mensen blij maken!

Hoe AI lifestylemerk Blond Amsterdam helpt relevanter en productiever te zijn

Ontdek hoe Blond Amsterdam met AI productiever en relevanter werd in een snel veranderende markt. E-commerce manager Mark Nieuwenhuijs deelt voorbeelden van hoe zijn team de online klantreis verbeterde met personalisatie, conversie-optimalisatie en efficiënter beheer van producten. Hij laat zien hoe slimme technologie bijdroeg aan een webshop die beter presteert en de unieke merkidentiteit behoudt. Dit verhaal biedt inzichten voor bedrijven die hun e-commerce willen versterken met behoud van de menselijke touch.
More about this lecture

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 5

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket