Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Lucas Bos

Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)

Linkedin Visit the website
Als managing director bij EDM en lid van DDMA commissie 'Data, decisioning & engagement' help ik organisaties al jarenlang maximaal rendement te halen uit een succesvolle data gedreven marketing aanpak. Het vakgebied is continu in beweging en aan verandering onderhevig. Vanuit de consumentbenadering bijvoorbeeld door: wetgeving, maatschappelijk draagvlak en behoeften. Maar ook de steeds veranderende marketing organisatie, waar 'mens, proces en technologie' steeds meer bij elkaar (moeten) komen om succesvol te kunnen zijn. In mijn werk combineer ik mijn ervaring en passie voor het vak met up to date kennis van data gedreven marketing toepassingen, om organisaties verder te helpen met het realiseren van hun doelen.

Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven personalisatie

Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Groot of klein: uiteindelijk zoek je een manier om te beginnen en wil je handvatten om successen te boeken en je collega's te overtuigen van de impact die je kunt maken met de juiste data strategie. Next best actions, klantbehoud, upsell: aan de hand van cases van de Customer Data Awards deel ik enkele succesverhalen uit de markt en delen we elkaars ervaringen om 'morgen' meer uit je marketing strategie te kunnen halen.
More about this lecture

• null

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket