Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Luc Heijl

Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))

Linkedin Visit the website
Luc Heijl is 36 jaar en werkt al 11 jaar als omnichannelmanager bij Ekoplaza. Met een achtergrond in Bedrijfskunde zet hij zich in voor het optimaliseren van klantbeleving en bedrijfsprocessen. Hij speelde een sleutelrol bij de wisseling van het POS-systeem, de bouw van de omnichannel webshop en de implementatie van Tweakwise, wat bijdroeg aan efficiëntie en klanttevredenheid. Buiten zijn werk is hij een fanatiek wielrenner en mountainbiker, waarbij discipline en doorzettingsvermogen centraal staan. Zijn energie en toewijding komen zowel in zijn professionele carrière als in zijn sport tot uiting.

Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling

Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
More about this lecture View the presentation

Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket