Luc Heijl
Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))
Luc Heijl is 36 jaar en werkt al 11 jaar als omnichannelmanager bij Ekoplaza. Met een achtergrond in Bedrijfskunde zet hij zich in voor het optimaliseren van klantbeleving en bedrijfsprocessen. Hij speelde een sleutelrol bij de wisseling van het POS-systeem, de bouw van de omnichannel webshop en de implementatie van Tweakwise, wat bijdroeg aan efficiëntie en klanttevredenheid. Buiten zijn werk is hij een fanatiek wielrenner en mountainbiker, waarbij discipline en doorzettingsvermogen centraal staan. Zijn energie en toewijding komen zowel in zijn professionele carrière als in zijn sport tot uiting.
Hoe Ekoplaza omni-channel relevantie versterkt met slimme online schapindeling
Met een klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Een belangrijke stap was het optimaliseren van online schapindelingen, zodat producten en content optimaal gepresenteerd worden volgens de principes van categorie management. Luc deelt hoe deze aanpak de omni-channel strategie van Ekoplaza versterkt. Mark laat zien hoe slimme technologie bijdraagt aan waarde en relevantie voor retailers. Een inspirerend verhaal over strategische keuzes en duurzame groei!
Donderdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 9
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top