Lonneke Heijnen
Data scientist (CM.com)
Lonneke Heijnen is data scientist bij CM.com. Ze heeft een passie voor innovatie en technologie en is expert in het toepassen van Agentic AI binnen retail en e-commerce. Samen met Maurits van Schooneveld is Lead Account Management bij CM.com, zal zij de roundtable hosten en het gesprek leiden over de slimme inzet van deze technologie.
Met haar expertise in AI en personalisatie helpt ze retail- en e-commercebedrijven om klantinteracties te transformeren en processen slimmer te maken. Stel je eens voor: repetitieve taken worden geautomatiseerd, terwijl je tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring biedt. Dat is precies wat mogelijk wordt met Agentic AI!
Tijdens de roundtable bespreken Maurits en Lonneke stellingen over thema’s rond Agentic AI. Zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Je krijgt de kans om samen te ontdekken hoe Agentic AI jouw organisatie kan versterken. Hoe houd je grip op de ROI en misschien nog wel belangrijker: hoe vergoot je de ROI? Laat je inspireren door hun inzichten en praktijkvoorbeelden. Ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om jouw organisatie klaar te stomen voor een snel veranderend landschap.
Back to overview
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top