Loes Spoelman
Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)
Loes Spoelman is Teamlead New Business bij PostNL Fulfilment. In haar werk staat één vraag centraal: hoe help je e-commerce merken om groeimomenten niet alleen te overleven, maar er structureel sterker uit te komen? Daarbij kijkt zij verder dan logistiek en benadert fulfilment, bezorging en data als onlosmakelijk onderdeel van de totale klantbeleving.
Met een achtergrond in commercie, business development en datagedreven marketing beweegt Loes zich op het snijvlak van strategie en operatie. Ze werkt nauw samen met brands om commerciële ambities te vertalen naar schaalbare oplossingen die ook onder piekdruk blijven presteren. Samen met Cabau Lifestyle begeleidde zij de snelle opschaling van de webshoplogistiek tijdens een periode van extreme groei.
Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt Loes hoe PostNL e-commerce brands ondersteunt bij het creëren van rust in de operatie en vertrouwen bij de klant. En hoe bezorging, klantinzicht en unboxing experience direct bijdragen aan conversie, bundling en langdurige loyaliteit.
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top