Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Loes Spoelman

Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)

Linkedin Visit the website
Loes Spoelman is Teamlead New Business bij PostNL Fulfilment. In haar werk staat één vraag centraal: hoe help je e-commerce merken om groeimomenten niet alleen te overleven, maar er structureel sterker uit te komen? Daarbij kijkt zij verder dan logistiek en benadert fulfilment, bezorging en data als onlosmakelijk onderdeel van de totale klantbeleving. Met een achtergrond in commercie, business development en datagedreven marketing beweegt Loes zich op het snijvlak van strategie en operatie. Ze werkt nauw samen met brands om commerciële ambities te vertalen naar schaalbare oplossingen die ook onder piekdruk blijven presteren. Samen met Cabau Lifestyle begeleidde zij de snelle opschaling van de webshoplogistiek tijdens een periode van extreme groei. Tijdens de Webwinkel Vakdagen deelt Loes hoe PostNL e-commerce brands ondersteunt bij het creëren van rust in de operatie en vertrouwen bij de klant. En hoe bezorging, klantinzicht en unboxing experience direct bijdragen aan conversie, bundling en langdurige loyaliteit.

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket