Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Loekie van der Sterren

COO (X-com)

Linkedin Visit the website
Loekie van der Sterren - Chief Operational Officer (COO) met een marketinghart bij X-com, het Digital Commerce Agency van Zuid Nederland. Tot vorig jaar inspireerde ze, als Head of Online Marketing, webshop eigenaren en ondernemers door haar jarenlange ervaring en passie voor digital commerce om strategisch en innovatief te groeien. Ze stelt de vraag achter de vraag en zorgt daarmee voor een partnerschap op een dieper en strategisch niveau. Loekie gelooft dat het fundament van een succesvolle en duurzame relatie niet alleen zit in de oplevering van de techniek. Een website, webshop of marketing campagne is geen doel op zich maar een middel om een doel te bereiken. Het is juist de combinatie van strategie, techniek en marketing waar je het verschil mee maakt. Bij X-com geloven we dat doelstellingen niet alleen gehaald moeten worden, maar dat iedere verwachting overtroffen moet worden. Dit doen wij door strategieën te bepalen en techniek voor ons te laten werken. Wij gaan voor resultaat. Tastbaar resultaat. Tijdens de Webwinkel Vakdagen presenteert Loekie samen met Tim Huijts van Michel Oprey hoe dit heeft geleid tot de juiste en succesvolle keuze voor het ecommerce platform.

Met maatwerkvraagstukken toch kiezen voor een Saas e-commerce platform!

Hoe transformeer je een verouderde webshop tot een toekomstbestendig platform voor dealers en zakelijke klanten? Dit was de uitdaging voor Michel Oprey, omdat hun B2B-klanten de webshop nauwelijks gebruikten, wat digitale groei belemmerde. Replatforming startte met dé eis dat het nieuwe platform moest aansluiten op bestaande processen en kon meegroeien met marktontwikkelingen en e-commerce trends. Tijdens deze lezing delen we de aanpak en keuzes die leidden tot een efficiënte en klantgerichte oplossing.
More about this lecture

Woensdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket