Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Linda Klus

Teamlead e‑commerce (Fleurop)

Linkedin

Linda Klus is Teamlead E-commerce bij Fleurop, waar het brengen van een goed gevoel centraal staat. Fleurop is bekend van en groots in het bezorgen van prachtige boeketten met een leuk cadeau en gepersonaliseerde wenskaarten. Maar soms voelt het sturen van een boeket te zwaar of is het onzeker of de ontvanger is, waardoor Fleurop het productaanbod heeft uitgebreid.

Met het team en Sition heeft Linda ervoor gezorgd dat de nieuwe producten goed gevonden worden, het verschil met het bloemenaanbod duidelijk is, de user experience prettig is en de additionele order flow goed verloopt.

Naast het uitbreiden van het productaanbod zijn Linda en haar team bezig met het constante verbeteren van de customer experience op fleurop.nl. Zodat relevante ontwikkelingen ook op de websites van de bloemisten terechtkomen werkt zij nauw samen met haar collega Nicole. Samen vertellen zij meer over de ontwikkelingen van het meer dan 100 jaar oude Fleurop om met de tijd mee te blijven gaan.

Hoe blijft een eeuwenoud koninklijk bedrijf als Fleurop relevant in het moderne e-commerce landschap?

Lokale bloemisten worstelen met de groei van grote e-commerce spelers. Hoe kunnen zij digitaal groeien zonder hun lokale identiteit te verliezen? Fleurop ontwikkelde een platform dat hen ondersteunt met automatisering en personalisatie. Daarnaast vroeg de uitbreiding met brievenbuscadeaus om een slimme oplossing. Benieuwd hoe Fleurop deze uitdagingen heeft aangepakt? Ontdek het tijdens de lezing!
More about this lecture View the presentation

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 6

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket