Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Kasper Muileboom

Managing Director (OneRetail)

Linkedin Visit the website
Kasper Muileboom (43) is een ervaren strategisch adviseur en projectmanager met een sterke focus op e-commerce en digital commerce. Met jarenlange ervaring in e-commerce (Coolblue, kleertjes.com, Intergamma), consultancy en het leiden van complexe projecten, weet hij bedrijven te helpen hun strategie te optimaliseren en operationele resultaten te behalen. Als specialist in customer centricity ondersteunt Kasper retailers en e-commercebedrijven bij het creëren van klantervaringen die loyaliteit verhogen en duurzame groei stimuleren. Hij onderscheidt zich door zijn vermogen om strategische uitdagingen te vertalen naar praktische, meetbare oplossingen.

Van groei naar rendement: hoe maak je e-commerce winstgevender?

Groei is belangrijk voor schaalvoordelen, maar winstgevendheid is maakt of breekt het succes in e-commerce. Hoge retourpercentages, verborgen kosten, dure en complexe tooling en smalle marges drukken zwaar. ‘Online’ is essentieel voor bestaansrecht als retailer, maar vraagt om een scherp oog voor financieel rendement op veel fronten tegelijk. Tijd voor een goed gesprek over het verbeteren van het resultaat. Hoe pak je dat aan? Deel je eigen ervaring en leer van elkaar aan deze Roundtable.
More about this lecture

Woensdag 13:15-14:00 • Roundtable 1

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket