Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Kamèr Aykaz

Marketplaces Lead Europe (Versuni)

Linkedin
Kamèr Aykaz heeft meer dan 15 jaar ervaring in de retailsector waarin hij diverse commerciele rollen heeft vervuld bij A-merken in de consumentenelektronica en FMCG branche. Kamèr is gespecialiseerd in e-commerce strategieën, digitale transformatie en het bouwen van nieuwe commerciële proposities binnen de offline retail, online retail en D2C. Momenteel is Kamèr werkzaam bij Versuni (voorheen bekend als Philips Domestic Appliances) en is verantwoordelijk voor het marketplace kanaal in Europa. Eerder bekleedde hij verschillende sales en business development posities bij Philips, Dyson, PepsiCo en Diageo.

Hoe Philips groei realiseert en het merk bouwt op marketplaces als Bol., Amazon, Mediamarkt en Allegro in Europa

Versuni huisvest merken als Philips, Senseo, L'OR Barista en Saeco, met bekende producten zoals de Philips Airfryer en LatteGo espressomachine. Tijdens deze presentatie bespreekt Kamèr hoe Versuni in drie jaar 15 winkels opende op platforms als Bol, Amazon, Mediamarkt en Allegro en deelt hij praktische tips voor een succesvolle marketplace strategie. Hij zal dieper ingaan op de operationele infrastructuur en de basics voor een succesvolle commerciele executie in een complexe omgeving.

More about this lecture

Woensdag 14:45-15:15 uur • Lezingenzaal 8

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket