Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Jurre Dollekamp

Head of Operations & Technisch Data Marketeer (DAYLEE)

Linkedin Visit the website
Jurre Dollekamp is Head of Operations en Technisch Data Marketeer bij DAYLEE. Al ruim 5 jaar helpt hij klanten met online personalisatie en meer potentie uit hun CDP te halen. Hij heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot technisch CDP specialist en is dol op de meer technische use-cases. DAYLEE werkt met een team van online personalisatie specialisten. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij als je het goed wilt doen. Door deze focus werkt DAYLEE voor mooie A-merken zoals Nubikk, Fatboy en Je m'appelle.

De personalisatie strategie van Nubikk: optimale klantbeleving via online kanalen

Websitebezoekers verwachten personalisatie. Nubikk laat zien hoe online personalisatie niet alleen klantervaring verbetert, maar ook bijdraagt aan een sterkere marketingstrategie. Tijdens deze lezing ontdek je concrete use-cases en best practices. Laat je inspireren en maak personalisatie ook onderdeel van jouw succes.
More about this lecture View the presentation

Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 6

Shopware + CDP + AI: de ideale combinatie voor nu en in de toekomst

Data verzamelen is één ding. De data activeren maakt het pas waardevol. Met de Shopware - Spotler Activate CDP koppeling zet jij je eigen klantdata slim in en kun je daarnaast met AI churn voorspellen of VIP-klanten belonen. Ontdek tijdens deze lezing hoe deze ideale combinatie werkt.
More about this lecture

• null

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket