Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Judith de Rooij

Product Owner Social Media (Follo)

Linkedin Visit the website
Judith is Product Owner Social Media bij Follo. Met haar jarenlange ervaring en kennis van social media, staat ze elke dag klaar om innovatieve social mediastrategieën en toepassingen te ontwikkelen. Samen met het social mediateam en innovators, werkt ze aan het verbeteren van de campagnes voor een gevarieerde groep klanten. Ze is gepassioneerd over het steeds verder verbeteren van resultaten en het ontdekken van nieuwe mogelijkheden in de steeds veranderende wereld van social media.

Van scrollen naar shoppen: zo verkoop je slim je producten via TikTok, Pinterest en Meta

Social media speelt een groeiende rol in het aankoopproces. Maar hoe zet je het effectief in voor e-commerce groei? Ontdek hoe hyperpersonalisatie, geautomatiseerde advertenties en data-driven campagnes jouw doelgroep bereiken én verkopen stimuleren. Aan de hand van cases leer je hoe social search en slimme advertentie-oplossingen impact maken. Plus, wat betekenen TikTok, Pinterest en Meta voor jouw strategie? Zorg dat je klaar bent voor de toekomst van social commerce!

More about this lecture

Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 3

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket