Joris Hoogenboom
Head of Paid Media (Happy Horizon)
Als Head of Paid Media is hij eindverantwoordelijk voor alles wat zijn team doet in Hub Amsterdam met betrekking tot betaalde campagnes. En dit komt goed uit, want hij vindt ook alles interessant op het gebied van advertenties. Hij werkt met o.a. Fresh ‘n Rebel, AFC Ajax, Libris en Amazing Oriental.
50% ROI-verlies door besparingen op creatieve uitingen
Volgens Google en Nielsen wordt maar liefst de helft van je ROI bepaald door je uitingen. Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het aanspreken van mensen, maar ook om hoe effectief het platform jouw boodschap bij de juiste doelgroep krijgt. De social advertising systemen zien daarbij jouw assets, ofwel creatieve uitingen als belangrijkste input.
Donderdag 11:15-11:45 • Lezingenzaal 9
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top