Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Jorin Aardoom

Director Out of Home (DPD Nederland)

Linkedin Visit the website

Jorin Aardoom is sinds 2019 werkzaam bij DPD en heeft in die tijd verschillende strategische rollen vervuld. Hij startte als Senior Project Manager, groeide door naar Manager Innovation, Chief Data Officer en behaalde in die functie meerdere internationale onderscheidingen met innovatieve projecten zoals de Driver Gamification app en Image Data & AI.

In zijn huidige rol als Director Out of Home Benelux is Jorin verantwoordelijk voor het volledige netwerk van DPD Pakketpunten, DPD Pakketautomaten en DPD Business Points in Nederland, België en Luxemburg. Daarnaast richt hij zich op de strategische uitbreiding van het duurzame last-mile netwerk van DPD, met een focus op zowel kwalitatieve als kwantitatieve groei.

Out of Home is een belangrijk speerpunt binnen DPD en maakt deel uit van een uitgebreid Europees netwerk met meer dan 120.000 pakketpunten. Uit het tweejaarlijkse E-shopper Barometer-onderzoek van Geopost (moederbedrijf van DPD) blijkt dat deze bezorgoptie sterk in opkomst is. Met zijn teams werkt Jorin dagelijks aan de verdere ontwikkeling en optimalisatie van dit netwerk, passend binnen de bredere strategie van DPD.

Gen Z en de toekomst van e-commerce: consumententrends die je niet kunt negeren

Tijdens deze sessie ontdek je de belangrijkste consumententrends en de impact van Gen Z op e-commerce, retail en logistiek. We bespreken hoe Gen Z invloed heeft op het koopgedrag in 2025 en wat zij verwachten van levering, service en digitale interactie.

Geen kant-en-klare oplossingen, maar inzichten die je helpen om jouw strategie toekomstbestendig te maken.
Of je nu een webshophouder, marketeer, logistiek manager of retailer bent: deze sessie biedt concrete handvatten om je klantgerichtheid te verbeteren en je concurrentiepositie te versterken.
More about this lecture View the presentation

Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 1

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket