Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Joost Meininger

Director Retail Operations (KPN)

Linkedin
Met 27 jaar ervaring in (telecom)retail richt ik mij op het realiseren van retailomgevingen waarin adviseurs klanten optimaal kunnen helpen. Als Directeur Operations Retail bij KPN ben ik samen met mijn team verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van winkelformules, vastgoed, bouw, facilities en support. Mijn focus ligt op excellente uitvoering, innovatie in de winkelstraat en het neerzetten van tastbare resultaten. Gedreven, gepassioneerd en met oog voor detail werk ik dagelijks aan het versterken van de retail ervaring en het verbinden van mensen met een duurzame toekomst.

The GenZ store

Onbemande winkel waar klanten hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand. “Digital first, human assisted” is het motto van de nieuwste KPN-winkel. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de beste service. De winkel is de perfecte aanvulling op de digitale winkelbeleving en de MijnKPN-app, en volledig ingericht op de wensen van de toekomstige winkelgeneratie.

More about this lecture View the presentation

Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 10

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket