Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Joost Heijnen

Marketing Manager (INTR.)

Linkedin

Joost Heijnen, Manager Marketing en Product Management bij INTR. Met meer dan 10 jaar ervaring in B2B-marketing binnen de groothandel in zowel traditionele als digitale marketing.

Twee jaar geleden leidde Joost een succesvol project voor de lancering van een nieuwe webshop, waarbij hij de volledige integratie met het marketingteam coördineerde. Deze ervaring heeft hem waardevolle inzichten gegeven in hoe een sterke online aanwezigheid kan worden opgebouwd, terwijl lokale betrokkenheid en klantrelaties worden versterkt.

Bij INTR. geloven we in de kracht van lokale aanwezigheid en digitalisering. Onze groothandel richt zich op het versterken van de relatie met onze klanten door lokale vestigingen te combineren met digitale systemen. Dit stelt ons verkoopteam in staat om zich te concentreren op wat echt belangrijk is: de verkoop, terwijl onze digitale oplossingen de orderverwerking efficiënt afhandelen.

Replatforming in B2B e-commerce: Paneldiscussie met experts

Tijdens een inspirerende live sessie gaan experts in op hun ervaringen uit de praktijk. Ze bespreken de belangrijkste overwegingen en belangen bij het kiezen van een nieuw e-commerce platform. Daarnaast delen ze waardevolle best practices en geven ze inzicht in veelvoorkomende uitdagingen en valkuilen die je onderweg kunt tegenkomen. Wil jij leren van hun inzichten en goed voorbereid aan de slag gaan met jouw migratie? Mis deze sessie dan niet!
More about this lecture

Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 9

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket