Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Joël Casteleijn

Senior Digital Marketing Consultant (FACTICX)

Linkedin
Met een scherpe focus op data-gedreven groei en een passie voor digital performance, helpt Joël Casteleijn e-commerce bedrijven hun online potentieel te maximaliseren. Als Senior Digital Marketing Consultant bij FACTICX werkt hij dagelijks aan het behalen van online doelstellingen door middel van slimme strategieën en doordachte prioriteiten.

Meer winst, minder delen: De kracht van MAG’s online-only strategie

Hoe groei je als online-only A-merk zonder afhankelijkheid van marktplaatsen? MAG Creative Footwear koos voor onderscheidend vermogen en exclusieve verkoop via de officiële MAG Webstore, MAG.nl. Dit heeft niet alleen geleid tot een stabiele groei maar bovendien tot een hoog rendement. In deze sessie ontdek je hoe zij conversieoptimalisatie, klantenservice en advertising slim inzetten om winstgevend te blijven. Ook krijg je een exclusieve inkijk in hun strategie voor 2025: hoe behoud je merkwaarde, verhoog je conversie en bouw je aan duurzame groei?
More about this lecture View the presentation

Donderdag 12:00-12:30 • Lezingenzaal 1

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket