Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Jeroen Vinkesteijn

Onderzoeker (BUAS Breda University)

Linkedin Visit the website
Jeroen Vinkesteijn is onderzoeker en docent aan BUAS: Breda University of Applied Sciences op het gebied van e-marketing en social media. Hij is eigenaar van Creative Masters dat de internationale simulatie Emerald Forest Hotel runt en heeft ruime ervaring in toerisme en recreatie (Sanoma- reizen, Teletravel, ANWB, RCN campings et cetera). Jeroen is auteur van diverse marketing boeken, spreker op congressen en ondersteunt MKB bedrijven in India en Nepal via PUM.

Reacties bedrijven op TikTok, Facebook, Insta blijven dramatisch

Bedrijven posten op TikTok, Insta en Facebook, maar als er dan een reactie komt, doen ze daar dan wel wat mee? Een onderzoek met 150 cases. We gaan in op de nieuwste bevindingen van het 7e jaar van een longitudinaal onderzoek waarin meer dan 2.000 gevallen van reacties van bedrijven, vooral uit hospitality, toerisme, vrije-tijd op sociale media vragen-reacties worden geanalyseerd.
More about this lecture

Woensdag 16:15-16:45 • Lezingenzaal 4

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket