Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Jellert Dekeyser

Vice President E-commerce & Marketing (TVH)

Linkedin Visit the website
Jellert Dekeyser is VP omnichannel & marketing en is verantwoordelijk voor omnichannelstrategie, e-commerce, marketing, klantgegevens en personalisatie. Met meer dan 16 jaar ervaring heeft Jellert sleutelposities bekleed op het gebied van e-commerce, digitale transformatie en marketing bij Accor, Colruyt en een baanbrekend digitaal agentschap. Transformatie is altijd de rode draad geweest in zijn carrière en heeft innovatie en groei gestimuleerd. Jellert is ook een trotse echtgenoot en vader van drie fantastische kinderen.

7 concrete cases/lessen uit het digital transformation traject van TVH, wereldspeler in machine onderdelen

Hoe bouw je een wereldwijd e-commerce bedrijf?
In deze case study ontdek je het verhaal van TVH, aanwezig in meer dan 180 landen en snel groeiend met een omzet van +1,6 miljard EUR, waarvan +80% via e-commerce wordt verkocht. Hun catalogus bevat zo’n 60 miljoen onderdelen. Jellert presenteert de 7 belangrijkste take-aways van hun transformatie journey naar een wereldwijd customer centric e-commerce bedrijf.
More about this lecture

Woensdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 2

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket