Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Jörg Kramer

EVP Customer & Commercial Operations (KPN)

Linkedin Visit the website
Gaan voor het maximale resultaat met passie voor mensen en teams. Mijn bedrijfskundige blik kijkt naar de totale keten van bedrijfsprocessen en stuurt op continue verbetering daarvan gebaseerd op een goed onderbouwde strategie. Ik doe dat graag met veel plezier en om de wereld een stukje beter te maken. Mijn ervaring is gebaseerd op het boeken van resultaten in bijzonder complexe omstandigheden met vele stakeholders. Energie krijg ik van tastbare resultaten waar klanten of mensen iets aan hebben. Opgebouwde werkervaring is in zowel de consumenten, zakelijke als de wholesale markt in zowel een puur technische omgeving en de commerciële voorkant.

The GenZ store

Onbemande winkel waar klanten hun zaken zelf regelen in de winkel met hulp van een medewerker op afstand. “Digital first, human assisted” is het motto van de nieuwste KPN-winkel. In Den Helder kunnen klanten terecht voor de nieuwste producten en de beste service. De winkel is de perfecte aanvulling op de digitale winkelbeleving en de MijnKPN-app, en volledig ingericht op de wensen van de toekomstige winkelgeneratie.

More about this lecture

Donderdag 13:15-13:45 uur • Lezingenzaal 10

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket