Isaac Diepenhorst
Manager Brand & Social Commerce (bol)
Isaac Diepenhorst werkt sinds vier jaar bij bol als Manager Brand & Social Commerce. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de social merkcommunicatie, samenwerkingen met influencers en creators en het verder laten groeien van social commerce bij bol, waaronder het Storefront- en Creators for Brands-programma.
Met eerdere ervaring in het opbouwen van merken bij diverse (social) agencies, combineert Isaac strategisch inzicht met een praktische focus op resultaten en samenwerking. Hij houdt zich graag bezig met hoe social commerce kan bijdragen aan groei en hoe gezamenlijke campagnes optimaal kunnen presteren.
Tijdens evenementen zoals Lowlands Festival laat Isaac zien hoe bol samen met partners werkt aan impactvolle merkactivaties. Hij deelt inzichten uit recente campagnes en experimenten en laat zien hoe dit kansen biedt om samen creativiteit, bereik en resultaten te vergroten.
Met eerdere ervaring in het opbouwen van merken bij diverse (social) agencies, combineert Isaac strategisch inzicht met een praktische focus op resultaten en samenwerking. Hij houdt zich graag bezig met hoe social commerce kan bijdragen aan groei en hoe gezamenlijke campagnes optimaal kunnen presteren.
Tijdens evenementen zoals Lowlands Festival laat Isaac zien hoe bol samen met partners werkt aan impactvolle merkactivaties. Hij deelt inzichten uit recente campagnes en experimenten en laat zien hoe dit kansen biedt om samen creativiteit, bereik en resultaten te vergroten.
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top