Dean van Aalst
COO (DERYAN)
Dean is de COO van DERYAN, een familiebedrijf dat hij samen met zijn vader Roy en zijn team heeft laten groeien van 100 bestellingen per dag naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Opgegroeid binnen het bedrijf, werkt hij nauw samen met zijn vader, de oprichter, en richt hij zich op verdere internationale uitbreiding.
Zijn expertise ligt in marketing, sales en strategie, waarbij alles in-house wordt beheerd en geen processen worden uitbesteed. Samen met zijn team streeft hij naar winstgevende groei, sterke branding en duurzame ontwikkeling. Innovatie speelt een grote rol binnen DERYAN; het bedrijf maakt intensief gebruik van AI-technologieën om groei te versnellen en processen te optimaliseren. De focus ligt op hoge marges, winstgevendheid en het behalen van een sterke ROAS voor langdurig succes.
Van 100 naar 1.500+ bestellingen per dag: Het succesverhaal van DERYAN
In deze sessie deel ik hoe we DERYAN hebben laten groeien van 100 bestellingen naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Hoe hebben we dit bereikt? Met sterke branding, exclusiviteit, slimme campagnes en scherpe marges. Ik laat zien hoe je een bedrijf online schaalbaar maakt, zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Donderdag 12:00-12:30 • Lezingenzaal 10
Back to overview
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top