Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Dean van Aalst

COO (DERYAN)

Linkedin Visit the website

Dean is de COO van DERYAN, een familiebedrijf dat hij samen met zijn vader Roy en zijn team heeft laten groeien van 100 bestellingen per dag naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Opgegroeid binnen het bedrijf, werkt hij nauw samen met zijn vader, de oprichter, en richt hij zich op verdere internationale uitbreiding.

Zijn expertise ligt in marketing, sales en strategie, waarbij alles in-house wordt beheerd en geen processen worden uitbesteed. Samen met zijn team streeft hij naar winstgevende groei, sterke branding en duurzame ontwikkeling. Innovatie speelt een grote rol binnen DERYAN; het bedrijf maakt intensief gebruik van AI-technologieën om groei te versnellen en processen te optimaliseren. De focus ligt op hoge marges, winstgevendheid en het behalen van een sterke ROAS voor langdurig succes.

Van 100 naar 1.500+ bestellingen per dag: Het succesverhaal van DERYAN

In deze sessie deel ik hoe we DERYAN hebben laten groeien van 100 bestellingen naar gemiddeld 1.500+ bestellingen per dag, met een jaarlijks volume van meer dan 200.000 bestellingen. Hoe hebben we dit bereikt? Met sterke branding, exclusiviteit, slimme campagnes en scherpe marges. Ik laat zien hoe je een bedrijf online schaalbaar maakt, zonder afhankelijk te zijn van anderen.

More about this lecture

Donderdag 12:00-12:30 • Lezingenzaal 10

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket