Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Christy-Anne Meijer

Teamlead marketing (Haarspullen)

Linkedin
Christy-Anne is Teamlead Marketing bij Haarspullen.nl, een webshop die al 7 jaar actief is in de markt voor professionele haar- en beautyproducten. Zij draagt samen met haar team niet alleen bij aan het aanbieden van een breed productaanbod, scherpe prijzen en een klantgerichte aanpak - ook omarmen zij nieuwe technologieën, zoals automation, AI en personalisatie, om de klantbeleving voortdurend te optimaliseren.

Hoe Haarspullen Predictive AI inzet om churn te verminderen!

Nieuwe klanten aantrekken wordt steeds duurder. Mede hierdoor is het enorm waardevol voor Haarspullen om zich te richten op het heractiveren van inactieve klanten. Door gebruik te maken van voorspellende modellen speelt Haarspullen goed in op churn gedrag, zodat ze hen op het juiste moment kunnen benaderen met relevante e-mails om te voorkomen dat iemand dreigt inactief te worden. Benieuwd hoe zij dit aanpakken? Ontdek het in deze inspirerende presentatie!
More about this lecture

Woensdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 8

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket