Christina van Spaendonck
C.E.O. (Van Lier B.V.)
Christina van Spaendonck (27) is de CEO van VANLIER, het welbekende luxe Nederlandse herenschoenenmerk. Het merk heeft ruim 200 jaar aan ervaring in produceren en distribueren van schoenen. Toch heeft er de laatste jaren een ware transformatie plaatsgevonden. Met een sterke focus op data-gedreven werken is Christina, econometriste, erin geslaagd om ambacht te combineren met digitale innovatie. Onder haar leiding is VANLIER getransformeerd van een traditionele B2B speler tot een modern omnichannel merk. Christina zet niet alleen de rijke heritage voort maar maakt VANLIER hiermee toekomstbestendig en relevant voor nieuwe generaties aan klanten.
Van traditioneel schoenenmerk naar moderne omnichannel succesformule
De indrukwekkende transformatie van een 200 jaar oud herenschoenenmerk, geleid door een 27-jarige econometrist, van een traditionele B2B-speler naar een omnichannel-model met 50% van de omzet via online verkoop, binnen slechts vier jaar. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.
Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
Woensdag 13:15-14:00 uur • Keynote zaal
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top