Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Christina van Spaendonck

C.E.O. (Van Lier B.V.)

Linkedin Visit the website
Christina van Spaendonck (27) is de CEO van VANLIER, het welbekende luxe Nederlandse herenschoenenmerk. Het merk heeft ruim 200 jaar aan ervaring in produceren en distribueren van schoenen. Toch heeft er de laatste jaren een ware transformatie plaatsgevonden. Met een sterke focus op data-gedreven werken is Christina, econometriste, erin geslaagd om ambacht te combineren met digitale innovatie. Onder haar leiding is VANLIER getransformeerd van een traditionele B2B speler tot een modern omnichannel merk. Christina zet niet alleen de rijke heritage voort maar maakt VANLIER hiermee toekomstbestendig en relevant voor nieuwe generaties aan klanten.

Van traditioneel schoenenmerk naar moderne omnichannel succesformule

De indrukwekkende transformatie van een 200 jaar oud herenschoenenmerk, geleid door een 27-jarige econometrist, van een traditionele B2B-speler naar een omnichannel-model met 50% van de omzet via online verkoop, binnen slechts vier jaar. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.

Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
More about this lecture

Woensdag 13:15-14:00 uur • Keynote zaal

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket