Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2025

Speakers

2025

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Carolien Ottjes

CMO (Diergaarde Blijdorp)

Linkedin Visit the website
Carolien Ottjes is een purpose-gedreven marketeer met een indrukwekkende staat van dienst in het transformeren van organisaties door strategische marketing. Haar kracht ligt in het begeleiden van verandertrajecten, geïnspireerd door een nieuwe purpose, die niet alleen teams naar duidelijke doelen leidt, maar ook zorgt voor verbeteringen in werkplezier, omzet en winstgevendheid. Als CMO bij Diergaarde Blijdorp richt ze zich op de transitie van de dierentuin naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel, waarbij de nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders. Haar achtergrond omvat rollen bij ORTEC, ESET Nederland, en strategische adviesfuncties die haar expertise in merk- en communicatiemanagement benadrukken. Carolien's educatie aan de Nyenrode Business University heeft haar gespecialiseerd in strategisch marketing en brand management, en heeft haar voorbereid op leiderschapsrollen die een brede impact vereisen. Carolien's benadering en succes hebben geleid tot haar nominatie voor CMO of the Year 2024, wat haar erkenning in de branche bevestigt als een vooraanstaand marketeer met een missie.

De transitie van klassieke dierentuin naar impactorganisatie

Transitie van consumentenmerk naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel. De nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders.
More about this lecture View the presentation

Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 7

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket