Carolien Ottjes
CMO (Diergaarde Blijdorp)
Carolien Ottjes is een purpose-gedreven marketeer met een indrukwekkende staat van dienst in het transformeren van organisaties door strategische marketing. Haar kracht ligt in het begeleiden van verandertrajecten, geïnspireerd door een nieuwe purpose, die niet alleen teams naar duidelijke doelen leidt, maar ook zorgt voor verbeteringen in werkplezier, omzet en winstgevendheid. Als CMO bij Diergaarde Blijdorp richt ze zich op de transitie van de dierentuin naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel, waarbij de nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders.
Haar achtergrond omvat rollen bij ORTEC, ESET Nederland, en strategische adviesfuncties die haar expertise in merk- en communicatiemanagement benadrukken. Carolien's educatie aan de Nyenrode Business University heeft haar gespecialiseerd in strategisch marketing en brand management, en heeft haar voorbereid op leiderschapsrollen die een brede impact vereisen.
Carolien's benadering en succes hebben geleid tot haar nominatie voor CMO of the Year 2024, wat haar erkenning in de branche bevestigt als een vooraanstaand marketeer met een missie.
De transitie van klassieke dierentuin naar impactorganisatie
Transitie van consumentenmerk naar een toonaangevende organisatie voor natuurherstel. De nadruk ligt op krachtige interne en externe communicatie en het versterken van partnerschappen met diverse stakeholders.
Woensdag 14:00-14:30 • Lezingenzaal 7
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top