Bart Dingjan
CEO (De Koffiejongens)
Zo'n tien jaar geleden heeft Bart Dingjan strategie consulting ingeruild voor het bouwen en schalen van e-commerce start-ups. Zo heeft hij aan de basis gestaan van Westwing, Kollectif en Naduvi. En nu leidt hij De Koffiejongens de volgende fase in, waarin ze internationaal uitbreiden en alles op alles zetten om hun ambitieuze missie (geen emissie!) te vervullen.
Zo kan het ook! Hoe De Koffiejongens de markt op z’n cup zet
De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’.
Woensdag 12.00-12.30 uur • Lezingenzaal 9
Back to overview
Let's solve your challenge together
Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top