Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Anne Ruth Groen

Head of Brand & Communications (Knab)

Linkedin Visit the website
Anne Ruth begon haar carrière in de communicatie bij verschillende reclamebureaus in Amsterdam. Na zes jaar besloot ze de overstap te maken naar de klantzijde, met de ambitie om een echt verschil te maken bij mooie merken, zoals Vitae en ManpowerGroup. Inmiddels werkt ze al tien jaar bij online bank Knab, waar ze het merk 'Knab' verder heeft uitgebouwd als dé bank voor zzp'ers. Anne Ruth's passie voor marketing en communicatie komt ook tot uiting in haar rol als jurylid van de Esprix Awards, waar ze haar expertise inzet om de beste campagnes te beoordelen.

Data en nieuwsgierigheid goud waard bij Knab: input voor en van zzp'ers

Met zo'n 300.000 zzp-klanten heeft Knab unieke inzichten in de wereld van zelfstandig ondernemers in Nederland, die vooral voortkomen uit continu klantonderzoek. Maar hoe zet je die inzichten effectief in? Knab doet meer dan alleen luisteren naar wat zzp’ers nodig hebben. Knab geeft hen een stem, door inzicht te geven in hun uitdagingen en behoeften. Met grootschalige onderzoeken maakt Knab helder wat zzp’ers drijft, welke obstakels zij ervaren en hoe zij denken over belangrijke thema's.
More about this lecture

Donderdag 13:15-13:45 • Lezingenzaal 7

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket