Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Amy Klein

Eigenaresse (De Bonte Koe)

Linkedin Visit the website
Na technisch opgeleid te zijn in Delft, sprong Amy aan het begin van haar carrière in het diepe door te gaan werken bij Picnic. Ze zag de online supermarkt van 30 naar 3000 mensen groeien en ontwierp het eerste volledig geautomatiseerde warehouse. Met een aangewakkerde ondernemersgeest vertrok ze naar Dakar (Senegal), om daar zonnepanelen uit te rollen door West-Afrika. Vervolgens richtte ze met 2 compagnons Mbay Mobility op, om de taximarkt in Senegal te elektrificeren.

Toen in 2020 het chocoladebedrijf van haar moeder en oom door Corona in zwaar weer kwam, besloot ze samen met haar broer om het stokje over te nemen. Inmiddels is ze met De Bonte Koe op weg om hét toonaangevende ambachtelijke chocoladebedrijf van Nederland te worden. Duurzaamheid en diversiteit staan hoog in het vaandel bij Amy. De Bonte Koe is dan ook proud to B-Corp.

Help we gaan viraal met de Pistache reep

Ambachtelijk chocoladebedrijf De Bonte Koe (B CORP) zag online bestellingen exploderen van 20 naar 2000 per dag na een viraal TikTok-filmpje van hun nieuwe chocoladereep  'de Pistache reep (bekend als de Dubai-reep)'. Plots crashte de website, stond de telefoon roodgloeiend en verschenen er rijen voor de winkels. Amy, tweede generatie aan het roer, deelt hoe ze schaal en kwaliteit balanceerden, omgingen met een nieuwe TikTok-klantengroep en duurzame keuzes maakten. Wat zijn de plannen na de hype en voor de toekomst?

More about this lecture

Donderdag 15:45-16:30 uur • Keynote zaal

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket