Amy Klein
Eigenaresse (De Bonte Koe)
Toen in 2020 het chocoladebedrijf van haar moeder en oom door Corona in zwaar weer kwam, besloot ze samen met haar broer om het stokje over te nemen. Inmiddels is ze met De Bonte Koe op weg om hét toonaangevende ambachtelijke chocoladebedrijf van Nederland te worden. Duurzaamheid en diversiteit staan hoog in het vaandel bij Amy. De Bonte Koe is dan ook proud to B-Corp.
Help we gaan viraal met de Pistache reep
Ambachtelijk chocoladebedrijf De Bonte Koe (B CORP) zag online bestellingen exploderen van 20 naar 2000 per dag na een viraal TikTok-filmpje van hun nieuwe chocoladereep 'de Pistache reep (bekend als de Dubai-reep)'. Plots crashte de website, stond de telefoon roodgloeiend en verschenen er rijen voor de winkels. Amy, tweede generatie aan het roer, deelt hoe ze schaal en kwaliteit balanceerden, omgingen met een nieuwe TikTok-klantengroep en duurzame keuzes maakten. Wat zijn de plannen na de hype en voor de toekomst?
Donderdag 15:45-16:30 uur • Keynote zaal
Back to overview
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top