Zo maak je met Marktplaats je groei-ambities waar in een uitdagende markt
Wouter Geerling
Head of Pro (Marktplaats)
Webwinkeliers staan voor grote uitdagingen: stijgende advertentiekosten, dalende ROI, toenemende concurrentie en het tijdrovende beheer van advertenties. Hoe blijf je zichtbaar, beheers je je kosten en bereik je effectief je doelgroep?
In deze sessie ontdek je concrete oplossingen om deze problemen aan te pakken. Je leert hoe je met de MarktMonitor tool de vraag naar jouw producten kunt analyseren en hoe automatisering, zoals API-koppelingen en autobidding, je tot 80% tijd kan besparen. Ook krijg je inzicht in hoe je je advertentiekosten beheerst en tegelijkertijd je bereik vergroot via een platform met 8 miljoen unieke bezoekers per maand.
Met inspirerende succesverhalen laten we zien hoe andere webwinkels hun omzet en websiteverkeer hebben verhoogd. Of je nu net begint of al een ervaren ondernemer bent, deze sessie biedt praktische handvatten om slim te groeien met Marktplaats. Mis het niet!
Webwinkeliers staan voor grote uitdagingen: stijgende advertentiekosten, dalende ROI, toenemende concurrentie en het tijdrovende beheer van advertenties. Hoe blijf je zichtbaar, beheers je je kosten en bereik je effectief je doelgroep?
In deze sessie ontdek je concrete oplossingen om deze problemen aan te pakken. Je leert hoe je met de MarktMonitor tool de vraag naar jouw producten kunt analyseren en hoe automatisering, zoals API-koppelingen en autobidding, je tot 80% tijd kan besparen. Ook krijg je inzicht in hoe je je advertentiekosten beheerst en tegelijkertijd je bereik vergroot via een platform met 8 miljoen unieke bezoekers per maand.
Met inspirerende succesverhalen laten we zien hoe andere webwinkels hun omzet en websiteverkeer hebben verhoogd. Of je nu net begint of al een ervaren ondernemer bent, deze sessie biedt praktische handvatten om slim te groeien met Marktplaats. Mis het niet!
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top