Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Zo kan het ook! Hoe De Koffiejongens de markt op z’n cup zet

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 9
Bart Dingjan

CEO (De Koffiejongens)

Linkedin More about this speaker

De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’:
1) Willen = kunnen: een duurzame missie én een gezond bedrijfsmodel
2) Groeien voor impact: creëren van een sterk merk en (internationaal) schalen 

De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’:
1) Willen = kunnen: een duurzame missie én een gezond bedrijfsmodel
2) Groeien voor impact: creëren van een sterk merk en (internationaal) schalen 

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets