Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Zo kan het ook! Hoe De Koffiejongens de markt op z’n cup zet

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 9
Bart Dingjan

CEO (De Koffiejongens)

Linkedin More about this speaker

De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’:
1) Willen = kunnen: een duurzame missie én een gezond bedrijfsmodel
2) Groeien voor impact: creëren van een sterk merk en (internationaal) schalen 

De Koffiejongens timmeren hard aan de weg om het traditionele koffielandschap te veranderen. Ze experimenteren erop los om hun missie (geen emissie!) te realiseren: cupjes gemaakt van planten, koffie verbouwd in het bos, branden op biogas, bezorging op de fiets. En dat alles onder toezicht van hun Raad van Commissarisjes: 850 kinderen van 8-12 jaar die de focus op de toekomst waarborgt. CEO Bart Dingjan vertelt hoe De Koffiejongens met bravoure de Europese markt ‘op z’n cup zetten’:
1) Willen = kunnen: een duurzame missie én een gezond bedrijfsmodel
2) Groeien voor impact: creëren van een sterk merk en (internationaal) schalen 

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets