Word wegwijs in het ecommerce betaallandschap en haal het beste uit jouw onderneming
Jurjen Foget
Head of Transaction Banking (Rabobank)
Ondernemers willen het meeste halen uit hun organisatie, onder andere door online actief te zijn. In het complexe ecommerce betaallandschap is het vrijwel onmogelijk om alleen te groeien en zijn samenwerkingen noodzakelijk voor schaalbare groei. Hoe pak je dit aan en kies je de juiste partijen die jou gaan helpen bij die groei? Idealiter kies je voor leveranciers die met elkaar in verbinding staan zodat er een perfecte overdracht van data, automatisering van processen en verbetering van de klantervaring is.
In deze kennissessie neemt de Rabobank je mee in het complexe omnichannel eco-systeem met alle verschillende partijen en die hier in actief zijn. Vanuit hier wordt besproken hoe jij hier de beste keuze in kan maken om deze partijen voor jou te laten werken en hoe banken jou kunnen helpen in dit proces.
Ondernemers willen het meeste halen uit hun organisatie, onder andere door online actief te zijn. In het complexe ecommerce betaallandschap is het vrijwel onmogelijk om alleen te groeien en zijn samenwerkingen noodzakelijk voor schaalbare groei. Hoe pak je dit aan en kies je de juiste partijen die jou gaan helpen bij die groei? Idealiter kies je voor leveranciers die met elkaar in verbinding staan zodat er een perfecte overdracht van data, automatisering van processen en verbetering van de klantervaring is.
In deze kennissessie neemt de Rabobank je mee in het complexe omnichannel eco-systeem met alle verschillende partijen en die hier in actief zijn. Vanuit hier wordt besproken hoe jij hier de beste keuze in kan maken om deze partijen voor jou te laten werken en hoe banken jou kunnen helpen in dit proces.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top