Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Winnen in performance marketing! Deze trends moet je meenemen voor een succesvolle strategie in 2025!

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Mark van Hattum

CEO (OrangeValley)

Linkedin More about this speaker
Hoe blijf je als adverteerder relevant in een snel evoluerend digitaal landschap? Deze presentatie is een must voor marketingprofessionals die de nieuwste inzichten en strategieën willen benutten om voorop te blijven lopen. Mark deelt zijn visie op performance marketing en hoe hij met zijn bureau data, klantinzichten en de nieuwste technologie inzet om maximaal resultaat te behalen. Wat kun je verwachten? - Visie op performance marketing: Hoe data en technologie de toekomst vormgeven. - Trends in kanalen: Diepgaande inzichten in SEO, SEA, CRO, Data, AI, technologie en media buying. - Margegestuurde strategieën: ROI aantonen en budgetten optimaliseren voor maximale impact. - Branding en onderscheid: Het vinden van balans tussen automatisering en merkbeleving. - Omnichannel aanpak: Naadloze klantbelevingen creëren, zowel online als offline.
Hoe blijf je als adverteerder relevant in een snel evoluerend digitaal landschap? Deze presentatie is een must voor marketingprofessionals die de nieuwste inzichten en strategieën willen benutten om voorop te blijven lopen. Mark deelt zijn visie op performance marketing en hoe hij met zijn bureau data, klantinzichten en de nieuwste technologie inzet om maximaal resultaat te behalen. Wat kun je verwachten? - Visie op performance marketing: Hoe data en technologie de toekomst vormgeven. - Trends in kanalen: Diepgaande inzichten in SEO, SEA, CRO, Data, AI, technologie en media buying. - Margegestuurde strategieën: ROI aantonen en budgetten optimaliseren voor maximale impact. - Branding en onderscheid: Het vinden van balans tussen automatisering en merkbeleving. - Omnichannel aanpak: Naadloze klantbelevingen creëren, zowel online als offline.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets