Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Wereldwijde groei gecentraliseerde aanpak: B2C e-commerce opbouwen in verschillende landen

Thursday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 10
Jan-Willem Koster

Global E-Commerce Manager (Keune Haircosmetics)

Linkedin More about this speaker
Jan-Willem bespreekt hoe Keune Haircosmetics een succesvolle strategie ontwikkelde om B2C e-commerce wereldwijd uit te breiden door middel van een gecentraliseerde aanpak. Deze aanpak houdt in dat de belangrijkste processen en middelen, zoals technologie, marketing, en operationele ondersteuning, vanuit een centraal punt worden beheerd. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om efficiënt te opereren op wereldwijde schaal.

Een gecentraliseerde strategie is effectief bij internationale expansie omdat het zorgt voor o.a. schaalvoordelen, consistente merkbeleving en efficiëntie in technologie en operaties. Toch brengt deze aanpak uitdagingen met zich mee, zoals lokale wet- en regelgeving, culturele verschillen en consumentenvoorkeuren. Door een balans te vinden tussen centralisatie en lokalisatie heeft Keune een schaalbare en flexibele e-commerce strategie ontwikkeld die voldoet aan zowel mondiale als lokale behoeften.
Jan-Willem bespreekt hoe Keune Haircosmetics een succesvolle strategie ontwikkelde om B2C e-commerce wereldwijd uit te breiden door middel van een gecentraliseerde aanpak. Deze aanpak houdt in dat de belangrijkste processen en middelen, zoals technologie, marketing, en operationele ondersteuning, vanuit een centraal punt worden beheerd. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om efficiënt te opereren op wereldwijde schaal.

Een gecentraliseerde strategie is effectief bij internationale expansie omdat het zorgt voor o.a. schaalvoordelen, consistente merkbeleving en efficiëntie in technologie en operaties. Toch brengt deze aanpak uitdagingen met zich mee, zoals lokale wet- en regelgeving, culturele verschillen en consumentenvoorkeuren. Door een balans te vinden tussen centralisatie en lokalisatie heeft Keune een schaalbare en flexibele e-commerce strategie ontwikkeld die voldoet aan zowel mondiale als lokale behoeften.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets