Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Warmteservice CRO: Van data naar impact

Thursday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 4
Niels Bronsvoort

UX Designer / Front-end Developer (Warmteservice)

Linkedin More about this speaker
Bij Warmteservice zijn wij er trots op onze klanten goed te kennen. Van collega’s in de winkel tot aan het hoofdkantoor, maken wij elke keuze met onze klanten in gedachten. En daar zijn wij heel trots op! Maar kennen wij onze klanten altijd zo goed als wij denken? Van doe-het-zelvers tot professionele installateurs, wij streven altijd naar de meest gebruiksvriendelijke oplossingen met de beste resultaten. Dit doen we op basis van onderzoek en onze ervaring en specialisaties, waarbij wij de klantreis zorgvuldig uitstippelen.

In het nieuwe CRO-project gingen wij op zoek naar manieren om onze gebruikers nog beter van dienst te zijn. Dit deden wij door middel van diverse A/B-testen, een veelgebruikte methode binnen e-commerce gericht op het verhogen van conversies.

In deze presentatie laat Niels Bronsvoort het proces zien dat Warmteservice heeft doorlopen door meer te investeren in data-driven testing. Een succesvol initiatief dat gestart is om conversie, omzet, gemiddeld orderbedrag en klantactivatie te verhogen. Dit ging gepaard met ups en downs, en leverde verrassende inzichten op.
Bij Warmteservice zijn wij er trots op onze klanten goed te kennen. Van collega’s in de winkel tot aan het hoofdkantoor, maken wij elke keuze met onze klanten in gedachten. En daar zijn wij heel trots op! Maar kennen wij onze klanten altijd zo goed als wij denken? Van doe-het-zelvers tot professionele installateurs, wij streven altijd naar de meest gebruiksvriendelijke oplossingen met de beste resultaten. Dit doen we op basis van onderzoek en onze ervaring en specialisaties, waarbij wij de klantreis zorgvuldig uitstippelen.

In het nieuwe CRO-project gingen wij op zoek naar manieren om onze gebruikers nog beter van dienst te zijn. Dit deden wij door middel van diverse A/B-testen, een veelgebruikte methode binnen e-commerce gericht op het verhogen van conversies.

In deze presentatie laat Niels Bronsvoort het proces zien dat Warmteservice heeft doorlopen door meer te investeren in data-driven testing. Een succesvol initiatief dat gestart is om conversie, omzet, gemiddeld orderbedrag en klantactivatie te verhogen. Dit ging gepaard met ups en downs, en leverde verrassende inzichten op.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets