Warmteservice CRO: Van data naar impact
Niels Bronsvoort
UX Designer / Front-end Developer (Warmteservice)
In het nieuwe CRO-project gingen wij op zoek naar manieren om onze gebruikers nog beter van dienst te zijn. Dit deden wij door middel van diverse A/B-testen, een veelgebruikte methode binnen e-commerce gericht op het verhogen van conversies.
In deze presentatie laat Niels Bronsvoort het proces zien dat Warmteservice heeft doorlopen door meer te investeren in data-driven testing. Een succesvol initiatief dat gestart is om conversie, omzet, gemiddeld orderbedrag en klantactivatie te verhogen. Dit ging gepaard met ups en downs, en leverde verrassende inzichten op.
In het nieuwe CRO-project gingen wij op zoek naar manieren om onze gebruikers nog beter van dienst te zijn. Dit deden wij door middel van diverse A/B-testen, een veelgebruikte methode binnen e-commerce gericht op het verhogen van conversies.
In deze presentatie laat Niels Bronsvoort het proces zien dat Warmteservice heeft doorlopen door meer te investeren in data-driven testing. Een succesvol initiatief dat gestart is om conversie, omzet, gemiddeld orderbedrag en klantactivatie te verhogen. Dit ging gepaard met ups en downs, en leverde verrassende inzichten op.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top