VT Mode & PostNL: Hoe slimme keuzes in de checkout leiden tot betere resultaten
Tuesday 12:00 - 00:00
null
Tommy Kluskens
Mede-eigenaar (VT Mode)
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey.
Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen.
Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode.
Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt.
Over VT Mode:
VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal.
Over PostNL:
PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Yorick Lequin
Business Development Manager (PostNL)
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey.
Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen.
Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode.
Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt.
Over VT Mode:
VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal.
Over PostNL:
PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey.
Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen.
Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode.
Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt.
Over VT Mode:
VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal.
Over PostNL:
PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top