Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

VT Mode & PostNL: Hoe slimme keuzes in de checkout leiden tot betere resultaten

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Tommy Kluskens

Mede-eigenaar (VT Mode)

More about this speaker
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Yorick Lequin

Business Development Manager (PostNL)

Linkedin More about this speaker
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.
Veel webshops verliezen klanten in de laatste stap: de checkout. VT Mode wilde graag het bestelproces verbeteren, om het sneller, eenvoudiger, maar vooral ook betrouwbaarder te maken. In deze sessie delen Tommy (VT Mode) en Yorick (PostNL) hun strategie: welke keuzes ze maakten, welke tools ze inzetten en hoe dit leidde tot een checkout die tot 70% sneller is én zorgt voor meer conversie en klanttevredenheid. Je ontdekt hoe merkidentiteit, data en samenwerking samenkomen in een optimale customer journey. Door kritisch te kijken naar het bestelproces wist VT Mode het vertrouwen van hun klanten te vergroten, het invullen van gegevens eenvoudiger en foutloos te maken, en klanten meer keuzevrijheid te bieden bij het bepalen van het bezorgmoment. Dankzij de inzet van de nieuwste checkoutbooster konden zij bovendien het afronden van een bestelling voor hun klanten aanzienlijk versnellen: tot wel 70% sneller dan voorheen. Tommy en Yorick vertellen welke overwegingen hierbij een rol speelden, hoe de samenwerking met PostNL is verlopen en welke resultaten dit opleverde op het gebied van snelheid, gebruiksgemak en klantbeleving. Ook laat Tommy zien hoe deze optimalisaties passen bij de merkidentiteit van VT Mode. Benieuwd naar de praktijkervaringen, concrete learnings en de resultaten? Kom luisteren naar het verhaal van VT Mode en ontdek hoe een doordachte checkout tot verbeterde resultaten leidt. Over VT Mode: VT Mode is een familiebedrijf met ruim vijftig jaar ervaring in dames- en herenmode. Met een passie voor vernieuwen, persoonlijke service en een verrassende collectie is VT Mode uitgegroeid tot een vertrouwd adres voor meerdere generaties. Zowel in de winkel in Weert als online staat klantbeleving centraal. Over PostNL: PostNL is al ruim 220 jaar de logistieke partner voor consumenten en bedrijven. Vanuit onze ervaring en inzichten in logistiek ondersteunen we webshops met slimme oplossingen voor verzenden, ontvangen, retouren en fulfilment. Zo helpen we e-commerce groeien door het bestelproces en de klantbeleving steeds makkelijker, sneller en betrouwbaarder te maken.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets