Volledige marketinganalyses in 30 seconden: Otrium test Billy Grace Agentic AI
Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 7
Philip Sonneveldt
Head of User Acquisition (Otrium)
Marketeers krijgen meer data dan ooit, maar het beantwoorden van concrete marketingvragen kost vaak nog veel tijd.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Lily Mineur
Product Manager (Billy Grace)
Marketeers krijgen meer data dan ooit, maar het beantwoorden van concrete marketingvragen kost vaak nog veel tijd.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Marketeers krijgen meer data dan ooit, maar het beantwoorden van concrete marketingvragen kost vaak nog veel tijd.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Bij Otrium was dat aanleiding om hun analyseproces anders in te richten en te experimenteren met een agentic AI-gedreven aanpak. In deze sessie laten zij zien hoe dit in de praktijk is toegepast en welke inzichten dat opleverde voor hun marketingbeslissingen.
Je hoort hoe dat werkt, krijgt voorbeelden die je zelf kunt toepassen, en inzichten waar je morgen mee aan de slag kunt.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top