Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Verminderen van retouren als onderdeel van je optimalisatie programma

Thursday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 6
Xeï Hulshoff

Team lead CRO (My Jewellery)

Linkedin More about this speaker
My Jewellery heeft een uitgebreid aanbod aan sieraden, kleding en accessoires. Die bieden we online aan en in onze fysieke boutiques in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Voornamelijk de online aankoop van kleding items heeft een forse impact op de retouren, een bottleneck in duurzame groei met impact op het milieu, de consument en het bedrijf. In ons conversie optimalisatie programma richten we ons daarom niet enkel op het verhogen van transacties, maar bekijken we ook de impact van onze A/B testen op de retouren. In deze sessie deel ik learnings uit verschillende onderzoeksbronnen over klantbehoeften rondom retouren en de resultaten van A/B testen die we op basis van deze inzichten hebben gedaan.

Enkele highlights:
- Impact van achteraf betalen op aankopen en retouren
- Wat helpt onze klanten om te bepalen welke maat ze bestellen
- Welke aanpassingen we hebben gedaan om retouren mee te nemen in onze online optimalisaties
My Jewellery heeft een uitgebreid aanbod aan sieraden, kleding en accessoires. Die bieden we online aan en in onze fysieke boutiques in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Voornamelijk de online aankoop van kleding items heeft een forse impact op de retouren, een bottleneck in duurzame groei met impact op het milieu, de consument en het bedrijf. In ons conversie optimalisatie programma richten we ons daarom niet enkel op het verhogen van transacties, maar bekijken we ook de impact van onze A/B testen op de retouren. In deze sessie deel ik learnings uit verschillende onderzoeksbronnen over klantbehoeften rondom retouren en de resultaten van A/B testen die we op basis van deze inzichten hebben gedaan.

Enkele highlights:
- Impact van achteraf betalen op aankopen en retouren
- Wat helpt onze klanten om te bepalen welke maat ze bestellen
- Welke aanpassingen we hebben gedaan om retouren mee te nemen in onze online optimalisaties
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets