Verbeter je magazijn! Het grote geen-vraag-is-te-gek magazijn uurtje.
Casper Bakker
CEO (Picqer)
Iedereen kan een professioneel magazijn runnen, maar soms heb je wat hulp nodig. Welke uitdagingen heb jij in je magazijn? Waar zit je groeipijn? Neem je vragen mee en we behandelen ze in de groep met 15 andere webwinkeliers. Ideaal voor webshops met 20 tot 500 bestellingen per dag.
Geen vraag is te gek. Het mag heel specifiek zijn, of heel breed. Bijvoorbeeld: Hoe kom je je leverbelofte na? Hoe voorkom je fouten? Hoe verzend je 2x zo veel bestellingen? Zijn barcodes op elke locatie de investering waard?
In deze sessie leer je zowel van andere webwinkeliers, als van de jarenlange ervaring in webwinkel magazijnen van de host van deze sessie: Casper Bakker.
Iedereen kan een professioneel magazijn runnen, maar soms heb je wat hulp nodig. Welke uitdagingen heb jij in je magazijn? Waar zit je groeipijn? Neem je vragen mee en we behandelen ze in de groep met 15 andere webwinkeliers. Ideaal voor webshops met 20 tot 500 bestellingen per dag.
Geen vraag is te gek. Het mag heel specifiek zijn, of heel breed. Bijvoorbeeld: Hoe kom je je leverbelofte na? Hoe voorkom je fouten? Hoe verzend je 2x zo veel bestellingen? Zijn barcodes op elke locatie de investering waard?
In deze sessie leer je zowel van andere webwinkeliers, als van de jarenlange ervaring in webwinkel magazijnen van de host van deze sessie: Casper Bakker.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top