Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van winkelmandje tot wieg: succesvol inspelen op complexe koopbeslissingen

Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Jurryt van Arend

Director Digital & Customer Experience (JOOLZ)

Linkedin More about this speaker
In deze presentatie duiken we in het complexe beslissingsproces van ouders bij de aanschaf van premium (baby)producten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Joolz zien hoe UX- en CX-strategieën worden ingezet om vertrouwen en loyaliteit te winnen. Denk aan het belang van personalisatie, reviews, rijke content, community-building en het aanbod van service kanalen om de customer journey te optimaliseren. Ontdek hoe je een digitale ervaring creëert die aansluit bij de behoeften van ouders en resulteert in hogere conversies en klanttevredenheid.
In deze presentatie duiken we in het complexe beslissingsproces van ouders bij de aanschaf van premium (baby)producten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Joolz zien hoe UX- en CX-strategieën worden ingezet om vertrouwen en loyaliteit te winnen. Denk aan het belang van personalisatie, reviews, rijke content, community-building en het aanbod van service kanalen om de customer journey te optimaliseren. Ontdek hoe je een digitale ervaring creëert die aansluit bij de behoeften van ouders en resulteert in hogere conversies en klanttevredenheid.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets