Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van traditioneel schoenenmerk naar moderne omnichannel succesformule

Thursday 13:15 - 14:00
Keynote zaal
Christina van Spaendonck

C.E.O. (Van Lier B.V.)

Linkedin More about this speaker
In vier jaar transformeerde een historisch herenschoenenmerk met 200 jaar erfgoed onder leiding van een 27-jarige econometrist van een traditionele B2B-speler naar een moderne omnichannel-organisatie.

Het bestelproces versnelde van tweemaal per jaar naar een maandelijkse cyclus, met producten afgestemd op klantwensen, minder retouren en een duurzamere afverkoop. Logistieke systemen werden efficiënter en flexibeler, terwijl traditionele verkoop plaatsmaakte voor digital marketing, verbeterde e-commerce en datagestuurde personalisatie, wat directe klantinteractie mogelijk maakte. Online advertising via Google Ads en sociale media vergrootte de zichtbaarheid en trok nieuwe doelgroepen aan. Partners werden ingezet om nieuwe markten te verkennen, met een groeiend aandeel eigen webshopverkopen.

Resultaat: 50% van de omzet komt nu uit online kanalen. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.

Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
In vier jaar transformeerde een historisch herenschoenenmerk met 200 jaar erfgoed onder leiding van een 27-jarige econometrist van een traditionele B2B-speler naar een moderne omnichannel-organisatie.

Het bestelproces versnelde van tweemaal per jaar naar een maandelijkse cyclus, met producten afgestemd op klantwensen, minder retouren en een duurzamere afverkoop. Logistieke systemen werden efficiënter en flexibeler, terwijl traditionele verkoop plaatsmaakte voor digital marketing, verbeterde e-commerce en datagestuurde personalisatie, wat directe klantinteractie mogelijk maakte. Online advertising via Google Ads en sociale media vergrootte de zichtbaarheid en trok nieuwe doelgroepen aan. Partners werden ingezet om nieuwe markten te verkennen, met een groeiend aandeel eigen webshopverkopen.

Resultaat: 50% van de omzet komt nu uit online kanalen. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.

Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets