Van taxirit naar miljoenenrit: Hoe Sven Braam Sneleentaxi door crisis naar succes loodste
Sven Braam
Oprichter (Sneleentaxi)
Dankzij deze strategische koerswijziging en doorzettingsvermogen wist Sneleentaxi niet alleen te overleven, maar ook te groeien. In 2022 haalde het bedrijf €2,1 miljoen op om de groei verder te versnellen en landelijke expansie mogelijk te maken.
Hoe gaat het nu met Sven? Is landelijke expansie gelukt?
Jelle Drijver gaat in gesprek met Sven.
Jelle Drijver
Gespreksleider / veelzijdige ondernemer (Dotslash Utrecht)
Dankzij deze strategische koerswijziging en doorzettingsvermogen wist Sneleentaxi niet alleen te overleven, maar ook te groeien. In 2022 haalde het bedrijf €2,1 miljoen op om de groei verder te versnellen en landelijke expansie mogelijk te maken.
Hoe gaat het nu met Sven? Is landelijke expansie gelukt?
Jelle Drijver gaat in gesprek met Sven.
Dankzij deze strategische koerswijziging en doorzettingsvermogen wist Sneleentaxi niet alleen te overleven, maar ook te groeien. In 2022 haalde het bedrijf €2,1 miljoen op om de groei verder te versnellen en landelijke expansie mogelijk te maken.
Hoe gaat het nu met Sven? Is landelijke expansie gelukt?
Jelle Drijver gaat in gesprek met Sven.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top