Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van SEO naar GEO: het tijdperk van de blauwe linkjes is voorbij

Thursday 15:30 - 16:30
Lezingenzaal 10
Martin van Kranenburg

Spreker, auteur en incompany trainer (MartinvanKranenburg.nl)

Linkedin More about this speaker
Het tijdperk van zoekmachines zoals we kennen is voorbij. Een fundamentele gedragsverandering is ingezet. Google is niet meer het startpunt. Je klanten stellen steeds meer en meer de vraag aan een taalmodel zoals ChatGPT, Gemini en Perplexity. Het gesprek verplaatst zich. De vraag is, ben jij daar nog onderdeel van? En hoe meet je dat? Hoe begin je?

In deze sessie neemt neuromarketing & AI expert Martin van Kranenburg je mee hoe het brein van een taalmodel werkt. Hij legt je haarfijn uit wat je moet doen om relevant te blijven in de AI-gedreven zoekmachines.
Het tijdperk van zoekmachines zoals we kennen is voorbij. Een fundamentele gedragsverandering is ingezet. Google is niet meer het startpunt. Je klanten stellen steeds meer en meer de vraag aan een taalmodel zoals ChatGPT, Gemini en Perplexity. Het gesprek verplaatst zich. De vraag is, ben jij daar nog onderdeel van? En hoe meet je dat? Hoe begin je?

In deze sessie neemt neuromarketing & AI expert Martin van Kranenburg je mee hoe het brein van een taalmodel werkt. Hij legt je haarfijn uit wat je moet doen om relevant te blijven in de AI-gedreven zoekmachines.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets