Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van niche naar Europees marktleider – focus & internationale groei met Volero

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Joost van der Goot

Oprichter (Volero)

Linkedin More about this speaker
Volero begon ooit als een behang-webshop en groeide daarna uit tot een brede woonwinkel. De echte versnelling kwam in 2019, toen we één duidelijke keuze maakten: volle focus op vloerkleden. Die niche bleek een game changer. In 2024 verkochten we ruim 350.000 vloerkleden, draaiden we €35 miljoen omzet en pakten we meer dan 50% online marktaandeel in Nederland. Inmiddels groeien we hard door in o.a. Duitsland, Zweden en andere Europese landen. In deze sessie neem ik je mee in waarom focus werkt, hoe we data, technologie en klantbeleving inzetten om te blijven versnellen, en hoe we Volero stap voor stap internationaal als merk uitbouwen. Geen theorie of succesformule, gewoon eerlijke praktijkverhalen en learnings voor e-commerce teams die cross-border willen opschalen. Wat voor ons werkt… zonder garanties ;)
Volero begon ooit als een behang-webshop en groeide daarna uit tot een brede woonwinkel. De echte versnelling kwam in 2019, toen we één duidelijke keuze maakten: volle focus op vloerkleden. Die niche bleek een game changer. In 2024 verkochten we ruim 350.000 vloerkleden, draaiden we €35 miljoen omzet en pakten we meer dan 50% online marktaandeel in Nederland. Inmiddels groeien we hard door in o.a. Duitsland, Zweden en andere Europese landen. In deze sessie neem ik je mee in waarom focus werkt, hoe we data, technologie en klantbeleving inzetten om te blijven versnellen, en hoe we Volero stap voor stap internationaal als merk uitbouwen. Geen theorie of succesformule, gewoon eerlijke praktijkverhalen en learnings voor e-commerce teams die cross-border willen opschalen. Wat voor ons werkt… zonder garanties ;)

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets