Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van local hero naar global brand: Pink Gellac op internationale marketplaces

Thursday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 11
Jarl Markerink

Head of Marketplaces (Pink Gellac)

Linkedin More about this speaker

Pink Gellac is in Nederland en België uitgegroeid tot marktleider in premium gel-nagellak. Maar hoe zorg je er vervolgens voor dat je merk ook internationaal blijft groeien? In deze presentatie neemt Jarl Markerink je mee in de internationale marketplace-strategie van Pink Gellac.

Marketplaces spelen hierbij een cruciale rol: niet als einddoel, maar als acquisitiekanaal om nieuwe, internationale klanten te ontmoeten en het merk over landsgrenzen heen te introduceren. Aan de hand van praktijkvoorbeelden deelt Jarl hoe Pink Gellac marketplaces inzet om zichtbaarheid op te bouwen, te leren van nieuwe markten en stap voor stap internationale groei te realiseren.

De afgelopen jaren heeft Pink Gellac een boeiende reis doorgemaakt, vol experimenten, inzichten en leerpunten. In deze sessie hoor je wat werkte, wat niet, en welke lessen andere merken kunnen meenemen wanneer zij internationale groei via marketplaces overwegen.

Pink Gellac is in Nederland en België uitgegroeid tot marktleider in premium gel-nagellak. Maar hoe zorg je er vervolgens voor dat je merk ook internationaal blijft groeien? In deze presentatie neemt Jarl Markerink je mee in de internationale marketplace-strategie van Pink Gellac.

Marketplaces spelen hierbij een cruciale rol: niet als einddoel, maar als acquisitiekanaal om nieuwe, internationale klanten te ontmoeten en het merk over landsgrenzen heen te introduceren. Aan de hand van praktijkvoorbeelden deelt Jarl hoe Pink Gellac marketplaces inzet om zichtbaarheid op te bouwen, te leren van nieuwe markten en stap voor stap internationale groei te realiseren.

De afgelopen jaren heeft Pink Gellac een boeiende reis doorgemaakt, vol experimenten, inzichten en leerpunten. In deze sessie hoor je wat werkte, wat niet, en welke lessen andere merken kunnen meenemen wanneer zij internationale groei via marketplaces overwegen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets