Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van klik tot bezoeker: Het geheim achter het omnichannel succes van Eijerkamp

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 1
Jesper Schoofs

Head of Marketing (Eijerkamp)

Linkedin More about this speaker

Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.

Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.

Ton de Munck

Lead Design & CX (XSARUS Digital Commerce)

Linkedin More about this speaker

Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.

Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.

Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.

Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets