Van klik tot bezoeker: Het geheim achter het omnichannel succes van Eijerkamp

Jesper Schoofs
Head of Marketing (Eijerkamp)
Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.
Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.
Ton de Munck
Lead Design & CX (XSARUS Digital Commerce)
Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.
Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.
Eijerkamp is al meer dan 95 jaar een begrip in de retail. Met twee fysieke winkels, een inspirerende webshop en samenwerkingen met o.a. vtwonen ‘Weer verliefd op je huis’, zet Eijerkamp de toon in de interieurbranche. Eijerkamp heeft meer dan 250 woon-, slaap- en designmerken onder één dak en staat bekend om hun deskundige interieuradvies.
Ontdek in deze sessie hoe Eijerkamp met een sterke omnichannel strategie en effectieve marketingcampagnes niet alleen hun online verkoop laat groeien, maar juist ook bezoekers inspireert om de prachtige winkels te bezoeken. Benieuwd hoe een slimme omnichannel aanpak jouw klantreis kan verbeteren? Laat je inspireren door dit praktijkverhaal van een retailer die omnichannel écht begrijpt.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top