Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van keukentafel tot snelstgroeiende webshop van Nederland

Wednesday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 8
Monica Westerveld

CEO / Founder (Notbranded)

More about this speaker
Met een budget van slechts 500 euro wist Monica Westerveld van Notbranded een miljoenenbedrijf te bouwen. Het sieradenmerk Notbranded won in het afgelopen jaar prachtige prijzen naar aanleiding van de nationale en internationale groei van het merk. Met een passie en achtergrond in E-commerce wist Monica - samen met haar team - ruimte te creëren voor een nieuw online sieradenmerk dat grenzeloos groeit in binnen - en buitenland. Met een sterke focus op online marketing, data en internationale groei neemt Monica u in deze presentatie mee in het verhaal rondom de groei van Notbranded. Monica neemt u graag mee op haar reis van internationale groei, maar ook de - voor haar - leerzame en soms pijnlijke momenten van aan het roer staan van een snelgroeiende E-commerce organisatie.
Met een budget van slechts 500 euro wist Monica Westerveld van Notbranded een miljoenenbedrijf te bouwen. Het sieradenmerk Notbranded won in het afgelopen jaar prachtige prijzen naar aanleiding van de nationale en internationale groei van het merk. Met een passie en achtergrond in E-commerce wist Monica - samen met haar team - ruimte te creëren voor een nieuw online sieradenmerk dat grenzeloos groeit in binnen - en buitenland. Met een sterke focus op online marketing, data en internationale groei neemt Monica u in deze presentatie mee in het verhaal rondom de groei van Notbranded. Monica neemt u graag mee op haar reis van internationale groei, maar ook de - voor haar - leerzame en soms pijnlijke momenten van aan het roer staan van een snelgroeiende E-commerce organisatie.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets