Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Van inzicht naar impact: Kooymans digitale transformatie blauwdruk in het AI-tijdperk

Wednesday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 3
Michael de Groot

Manager Ecommerce (Kooyman)

Linkedin More about this speaker

Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.

Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.

Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.

Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets