Van inzicht naar impact: Kooymans digitale transformatie blauwdruk in het AI-tijdperk
Michael de Groot
Manager Ecommerce (Kooyman)
Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.
Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.
Kooyman is de DIY retailer van de Caribbean en richt zich op zowel de B2C als de B2B markt, met als doel om binnen vijf jaar het Multichannel voorbeeld van de Caribbean te zijn. Toen na twee jaar de basis was gelegd binnen het e-commerce landschap, was het tijd om de rode loper uit te rollen in alle customer journeys.
Om deze ambitie te bewerkstelligen, zocht Kooyman naar een partner die zowel in onderzoek, opzet als uitvoering kon bijdragen in de ambitie en kwam hiervoor uit bij GoMage. We nemen je graag mee hoe we meerdere touchpoints in de ‘customer journey’ weten te realiseren, met een groei in traffic, conversie en AOV. Learnings en handige tips en tricks die voor elke e-commerce organisatie van toepassing zijn.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top